فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش چهارم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش چهارم)

چرا باید فیلم های بازار سهام را تماشا کنید؟ تماشای فیلم های بازار سهام چه فایده ای برای شما دارد؟ ما همیشه در مورد کسب دانش و آگاهی در مورد بازار سهام با شما صحبت کرده ایم. تماشای فیلم هایی که به این حوزه مربوط هستند علاوه بر ایجاد سرگرمی، باعث میشود که از چند و چون روابط و معاملات انجام شده در بازار، نحوه کلاهبرداری دلالان و نحوه سرمایه گذاری موفقان بازار سهام آگاه شوید. پیشنهاد ما این است که تابستان خود را با تماشای فیلم های بازار سهام بگذرانید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۱۶ – Rogue Trader (1999)

امتیاز IMDB: 6.4

این فیلم به ما میگوید که حتما باید با یک کاردان و بازرگان خوب برای سرمایه گذاری کار کنیم. چرا که اگر بانک ها متوجه بشوند که شما در امر سرمایه گذاری هیچ سر رشته و دانشی ندارید از شما و سرمایه تان سو استفاده خواهند کرد. پس حتی بدون دیدن این فیلم نیز همیشه با یک کارگزار حرفه ای همکاری کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید.

بازرگان کلاهبردار فیلمی است که تحت ژانر درام و جنایی و ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه مدت زمان فیلم است. نیک لسون، فردی جاه طلب است که تصمیم میگیرد دیگر یک کارمند ساده بانک نباشد. طمع او باعث میشود تا به آنچه که دارد رضایت نداشته باشد. هنگامی که کارفرمای نیک، Bardas Bank، پیشنهاد می کند تا به جاکارتا برود تا با موضوعی که هیچ کس نمی خواهد با آن سر و کار داشته باشد، مقابله کند.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

نیک این پیشنهاد را کورکورانه می پذیرد. نیک با لیزا ازدواج می کند که در جاکارتا ملاقات کرده و وقتی این بانک شغل دیگری را در سنگاپور ارائه می دهد، لیزا به سنگاپور می رود. به منظور صرفه جویی در هزینه، این بانک نیک را وادار میکند تا هر دو اتاق پردازش و امورات اداری بانک را اداره کند.

همچنین بانک از نیک میخواهد تا از افرادی استفاده کنند که پرسنلی کم مصرف و غیر ماهر باشند تا در هزینات صرفه جویی کرده باشد. سال اول در سنگاپور برای نیک موفقیت بزرگی است. حتی اگر او قوانین تجارت را نقض کند، مخفیانه خسارات خود را پوشش داده و سود بزرگی را برای بانک کسب می کند. نیک، کورکورانه و با نقص قوانین سود زیادی به افراد میرساند. اما این بار متوجه می شود که تجارت غیرقانونی باعث خسارات بیشتری می شود.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

۱۷ – Other People’s Money (Başkalarının Parası) (۱۹۹۱)

امتیاز IMDB: 6.2

پول دیگران از سری فیلم های بازار سهام در سال ۱۹۹۱ است که از نمایش تئاتر با همین نام اقتباس شده است. لری، شرکت های رو به ورشکستگی را پیدا می کند و از طریق آنها درآمد کسب می کند. او بسیار حریص و جاه طلب است. وقتی صحبت از پول دیگران می شود، چشمانش می درخشد. بعد از مدتی تجارت خانوادگی دچار حادثه شده و رو به سقوط میرود. در این میان لری عاشق دختر صاحب شرکتی میشود که رو به ورشکستگی است و این دیدار باعث اتفاقات گوناگونی در زندگی لری میشود. پول دیگران فیلمی است که حتما از نظر موضوعی باید مورد بررسی قرار گیرد. تماشای این فیلم را از دست ندهید.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

۱۸ – The Associate (1996)

نقاط IMDB: 6.1

لورل آیرس (ویوپی گلدبرگ)، یک بانکدار هوشمند، مجرد و سرمایه گذاری آگاه است که سعی می کند یک به یک از پله های موجود در بورس صعود کند. لورل به دلیل زن بودن در بسیاری از موقعیت ها نادیده گرفته میشود. در دنیای سرمایه گذاری و بازار بورس اعتبار چندانی ندارد. از آنجا که همکار سابقش فرانک پیترسون، که از او باهوش تر نیست، اکنون سرپرست است. لورل به زودی محل کارش را ترک میکند. چرا که مردان سفید پوست هیچ ارزشی برای تلاش های او به عنوان یک زن سیاه پوست قائل نیستند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

او تصمیم می گیرند شرکت خود را افتتاح کنند. در این بین او خود را به عنوان یک مرد سفید پوست به نام  رابرت اس. کوتتی ایجاد می کند تا فقط با حقایق خاص خود و مهارت هایش، بدون توجه به رنگ پوست و جنسیت مورد قضاوت قرار گیرد. پس از مدتی ادامه تحت نام این شخصیت، بسیاری از شرکت ها قادر به انجام هر کاری هستند تا آن را در ساختار خودشان بگنجانند.

در صحنه پایانی فیلم، آیرس به سبک Cutty لباس می پوشد و به جلسه آقایان نخبه می رود تا افتخاری را که شایسته Cutty است، بپذیرد و هویت خود را آشکار کند. این فیلم در ژانر کمدی ارزیابی می شود.

۱۹ – Freakonomics (2010)

امتیاز IMDB: 6.4

از سری فیلم های بازار سهام که مجموعه ای جذاب از مستندهای کاوش در طبیعت انسان و نحوه تفسیر ما از دنیای اطرافمان است. این فیلم بیشتر در مورد روانشناسی سرمایه گذاری است. اینکه نحوه تصمیم گیری ما با توجه به اتفاقات پیرامون ما چه تاثیری در زندگی ما دارند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۲۰ – Banking on Bitcoin (2016)

امتیاز IMDB: 6.6

بانکداری بیت کوین یک فیلم مستند است که تولد بیت کوین و فناوری زیربنایی بلاک چین را روشن می کند. برای کسانی که در مورد سیستم های بیت کوین و فناوری های زیربنایی کنجکاو هستند، این فیلم یک نقطه شروع عالی است. علاوه بر این، مصاحبه با علاقه مندان به بیت کوین و بلاک چین در فیلم تکمیل کننده این مستند است.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

با این حال، یک حقیقت تلخ وجود دارد: در سال ۲۰۱۸، کسانی که در بیت کوین و سایر ارزهای مجازی سرمایه گذاری کردند، مقدار قابل توجهی از پول خود را از دست دادند. با دیدن این مستند زیبا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فیلم های بازار سهام