فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش دوم)

فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند (بخش دوم)

در دنیای سرمایه گذاری راهنماهایی غیر از نمودارها وجود دارند که باعث میشوند شما تصمیم درست را در مورد بازار سهام و سرمایه گذاری اتخاذ کنید. در این محتوا فیلم هایی را نام میبیریم که از جمله فیلم های بازار سهام هستند که هر سرمایه گذاری باید آنها را تماشا کند. با بخش دوم بهترین فیلم های بازار سهام همراه  شما هستیم.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

بهترین فیلم های بازار سهام که هر سرمایه گذار باید تماشا کند:

۶ – Margin Call (2011)

امتیاز IMDB: 7.1

از سری فیلم های بازار سهام که بر اهمیت مدیریت ریسک در دوران بحران ۲۰۰۸ تاکید میکند. یک بانک سرمایه گذاری با سابقه ۱۰۰ سال، پیش از آن که بحران فوران کند، خواستار جلسه اضطراری در نیمه شب است. در مقابل آنها دو گزینه وجود دارد: آنها مانند بسیاری از شرکت های دیگر غرق می شوند یا قادر خواهند بود مشتریان خود را فریب دهند و از بحران جان سالم به در ببرند.

فیلم علاوه بر نامزدی اسکار، هشت جایزه نیز دارد. این فیلم ایده ای را ارائه می دهد که سیستم های مرتبط با پول ما چقدر حساس هستند و چقدر می توانیم به نابودی مطلق بین حملات خیره کننده وحشت در بازار نزدیک شویم. این فیلم با توصیف یک هرج و مرج ۲۴ ساعته در بحران اقتصادی در سال ۲۰۰۸، سفری پر از هیجان است که هیچ کس نمی خواهد آن را از دست بدهد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۷ -Wall Street: Money Never Sleeps (2010)

امتیاز IMDB: 6.2

این فیلم علاوه بر جایزه عملکرد پیشگامانه در جشنواره بین المللی فیلم Palm Springs، علاوه بر +۱۳، نامزدی Gold Sphere را نیز دارد. این فیلم در مورد زندگی گوردون گکو ( با بازی مایکل داگلاس )، برای تجارت اطلاعات از زندان آغاز می شود. دختر گکو، وینی، روابط خود را با پدرش قطع کرده و در بازار بورس زندگی آرامی را با نامزد خود جیک میگذراند. اما پدر وینی چالش بزرگی را وارد زندگی او میکند.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

۸ -Glengarry Glen Ross (1992)

امتیاز IMDB: 7.7

این فیلم نشان دهنده فشار کارفرمایان به فروشندگان است. در حالی که روی تاکتیک های حریصانه تحمیل شده بر زیر دست تمرکز دارد. فیلم اقتباسی از یک تئاتر اجرا شده در سال ۱۹۸۲ است. همچنین این فیلم نامزد جایزه اسکار ۱۹۹۲ و برنده چنج جایزه دیگر است.

در یک دفتر پر از نمایندگان املاک و مستغلات در نیویورک، به کارمندان خبرهایی داده می شود که به جز بهترین کارمندان بخش املاک و مستغلات بقیه اخراج میشوند. دیو ماس، یکی از نمایندگان املاک و مستغلات در محل کار، طرحی را برنامه ریزی می کند تا شغل خود را از دست ندهد. برای نمایندگان املاک و مستغلات، وقایع به طور فزاینده ای پیچیده می شوند. این فیلم در یک دفتر املاک و مستغلات در نیویورک اتفاق میافتد.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۹ -Inside Job (2010)

امتیاز IMDB: 8.2

امور داخلی فیلمی در مورد بحران اقتصادی است که باعث از بین رفتن کار و مسکن در سال ۲۰۰۸ شده و ایالات متحده را به سمت رکود عمیق اقتصادی سوق می دهد. این فیلم که ۱۲۰ دقیقه است، تحت ژانر مستند / جرم ارزیابی می شود. مت دیمون راوی فیلم است. این فیلم جایزه اسکار  ۲۰۱۰ را به همراه هشت نامزدی در این مراسم دریافت کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های بازار سهام است که توصیه میکنیم حتما تماشا کنید.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

۱۰ – Arbitrage (2012)

امتیاز IMDB: 6.6

از بهترین فیلم های بازار سهام می توان فتنه را نام برد. فیلم فتنه درامی پرتنش است. مدت زمان این سری فیلم های بازار سهام هیجان انگیز ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه است. این فیلم به دلیل استفاده از تصاویر مواد مخدر و صحنه های خشونت، نمره +۱۸ را به خود اختصاص داده است.

رابرت میلر در آستانه ۶۰ سالگی، ناامیدانه سعی می کند بی نظمی های حسابداری را از دید خریدان سهام شرکت بپوشاند، سعی دارد یک تصادف منجر به مرگ را از دید همسر و پلیس پنهان کند. فتنه فیلم خوبی در مورد مردی است که با خطر از دست دادن شهرت خود در چندین جبهه روبرو شده است و احتمالاً به زندان خواهد رفت.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

فیلم های بازار سهام