برنامه ها و شبیه ساز بورس مجازی برای کاربران اندروید (بخش دوم)

بازی ها و برنامه های بازار بورس مجازی برای کاربران اندروید (بخش دوم)

بازی ها و برنامه های بازار بورس مجازی برای کاربران اندروید را در این محتوا نام می بریم و در مورد کارکرد هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم. کسانی که می خواهند بدانند بازار سهام چیست، به راحتی می توانند با آموزش ها و سایر ابزارهای ارائه شده به سرمایه گذاران حرفه ای تبدیل شوند. یکی از این ابزارها اکانت های مجازی، بازی ها و شبیه سازی های بورس است.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

بهترین برنامه های بازار بورس مجازی اندروید

در اینجا لیستی از بهترین برنامه های بازار بورس مجازی و شبیه ساز بازار بورس مجازی را در اختیار شما قرار میدهیم. مجموعه مقالات ما در مورد برنامه های بازار بورس مجازی را در سایت ما دنبال کنید. بدانید برنامه نرم افزار امور سهام پارس سیستم آشنا با پشتیبانی قوی برای خرید و فروش سهام و ایجاد سبد سرمایه گذاری در کنار شماست. در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

بهترین برنامه های بازار بورس مجازی اندروید

Live Stock Market

StocksLive Stock Market:Stocks که توسط RSS Interactive توسعه یافته است، در لیست برنامه های بورس اندروید نیز قرار دارد. Live Stock Exchange با ارائه تمام ابزارها به کاربر در یک برنامه واحد، خدماتی را با ابزارهای زیادی در کنار داده ها و اخبار فوری ارائه می دهد.

شما می توانید با قیمتی که از طریق اپلیکیشن تعیین کرده اید زنگ هشدار تنظیم کنید. تغییرات فوری بسیاری از ابزارها را مشاهده و تغییرات کیف پول خود را نظارت کنید.

در توضیحات اپلیکیشن آمده است: “برنامه Live Exchange کاملا رایگان است. این امکان را به شما می دهد تا فوراً بازارهای سهام را دنبال کنید. شما می توانید نمودار قیمت همه شاخص ها و سهام را به صورت زنده و کاملا رایگان دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

Paratic Markets: مبادله ارز

برنامه دیگری که توسط Currency BorsaRSS Interactive توسعه یافته است. Paratic Markets ابزارهای بسیاری را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. علاوه بر داده‌های زنده بازار، سرمایه‌گذاران بازار سهام را با بخش اخبار خود در جریان تحولات قرار می‌دهد.

این نرم افزار با خدمات جامعی مانند تقویم اقتصادی، مبدل، داده های مربوط به عملکرد تاریخی ابزارها و ردیابی سبد مجازی از جمله برنامه های کاربردی بورس اندروید است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

Mynet Finans: ارز طلای بورس اوراق بهادار

با اپلیکیشن بورس اندروید Mynet Finans می توان بورس بازارهای جهانی را به صورت بی وقفه و زنده دنبال کرد. شما می توانید فوراً تغییرات ارزش شاخص های بازار سهام را مشاهده کنید.

جدا از آن، می توانید ارزش ارزها، کالاها و بسیاری از ابزارهای مالی دیگر را ردیابی کنید. به خصوص در این مقطع، وجود تقویم‌های اقتصادی که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا بدون تأخیر به رویدادهای در حال تحول و متغیر و اخبار فوری دست یابند، ارزیابی حرکات بازار را آسان‌تر می‌کند. در BIST عملکردهایی مانند محاسبه نسبت سهام و شاخص های معامله شده، تجزیه و تحلیل در مورد به دست آوردن و از دست دادن سهام، ارائه اطلاعات در مورد ابزارهای معاملات آتی دارد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

برنامه های بازار بورس مجازی: Döviz

شما می توانید فوراً داده های به روز ارز، طلا و سایر ابزارهای معامله شده در بورس، قیمت های خرید و فروش را از دستگاه هوشمند خود دنبال کنید. می توانید ابزار مورد نظر خود را از قسمت تنظیمات شخصی مشخص کنید و فقط در مورد آن ابزارها اطلاعات کسب کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

یا، می توانید اطلاعات مالی را در یک صفحه برای پورتفولیویی که ایجاد کرده اید مشاهده کنید. این یکی از برنامه های ترجیحی به خصوص برای کسب اطلاعات در مورد ارزها است. این برنامه شامل ارزهایی است که اغلب توسط سرمایه گذاران استفاده می شود. جدا از این، اطلاعاتی در مورد قیمت طلا که یک ابزار سرمایه گذاری ضروری است نیز می توان به دست آورد.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

MSN Money: قیمت سهام و اخبار

در توضیحات برنامه آوده است: «با اطلاعات مالی و اخبار از منابع پیشرو جهان، درباره پول خود بیشتر بدانید. با ابزارها و ماشین‌حساب‌های مفید، درآمد خود را در هر زمان و هر مکان افزایش دهید.»

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

می توانید از تجزیه و تحلیل پیشرفته و نمودارهای قیمت برای پیش بینی سطوح قیمت ابزارهای سرمایه گذاری استفاده کنید. به ویژه می توانید با بررسی شاخص های داخلی و بین المللی، نوساناتی را که ممکن است در تغییرات نرخ ارز سهام و سایر ابزارهای مالی رخ دهد، تخمین بزنید.

به لطف این اپلیکیشن که دارای ویژگی لیست شخصی است، شما می توانید سازمان های رسانه ای بزرگ را فورا دنبال کنید و فوراً از اخبار در حال توسعه مطلع شوید. مبدل ارز، می توانید مقادیر ابزارهای مالی را در برنامه ای که به شما امکان محاسبه نرخ ارز را می دهد محاسبه کنید.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

برنامه های بازار بورس مجازی: MarketWatch

یکی از اپلیکیشن های بازار مجازی اندروید، MarketWatch است. MarketWatch که با ویژگی هایی مانند اخبار فوری، تحلیل و داده های بازار در خط مقدم قرار دارد، رایگان است و خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهد. اپلیکیشن بازار سهام توسعه یافته توسط داو جونز و شرکت از سال ۲۰۱۳ در خدمت بوده است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

Seeking Alpha: تجزیه و تحلیل بازار سهام

اگر می خواهید اولین کسی باشید که از اخبار و تحلیل های بازار در مورد سهامی که دنبال می کنید مطلع شوید، این برنامه مناسب شماست. به دنبال آلفا: جستجوی آلفا بزرگترین جامعه سرمایه گذاری در جهان است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

بیش از ۲۲ میلیون نفر هر ماه از Seeking Alpha در پلتفرم های مختلف استفاده می کنند، طبق این برنامه، که بیان می کند روزانه میلیون ها سرمایه گذار برای کشف و اشتراک گذاری ایده ها و استراتژی های سرمایه گذاری جدید، بحث در مورد اخبار مالی، ارزش سهام و سرمایه گذاری آگاهانه به یکدیگر متصل می شوند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

برنامه های بازار بورس مجازی