راه های کسب درآمد غیرفعال (بخش چهارم)

راه های کسب درآمد غیرفعال (بخش چهارم)

امروزه راه های بسیاری برای کسب درآمد غیرفعال به وجود آمده است. مهم است که ذهنیت خود را آزاد بگذارید. همچنین به روش های جدید برای کسب درآمد غیرفعال فکر کنید. این درآمد بر روی کیفیت زندگی شما اثر گذار خواهد بود. تاثیرات کسب درآمد غیرفعال را در طول زمان در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

با Affiliate درآمد کسب کنید

کسب درآمد غیرفعال با Affiliate در ساده ترین تعریف، بازاریابی وابسته به ایجاد درآمد از طریق فروش محصولات متعلق به شرکت ها یا افراد دیگر است. این یکی از ارجح ترین فرصت های درآمد غیرفعال امروزی است. به طوری که تقریباً هر برند بزرگی دارای یک برنامه وابسته است، بنابراین افراد زیادی از جمله شما می توانید محصولات محبوب برند مورد نظر را بفروشید و از آن درآمد کسب کنید.

تنها عیب این شغل این است که درآمد خود را از پورسانتی که در هر فروش دریافت می کنید به دست خواهید آورد. بنابراین، عاقلانه‌ترین کار این است که قبل از شروع این تجارت، یک تحقیق کامل در مورد برنامه‌های بازاریابی وابسته انجام دهید.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار در بازار بورس بخوانید.

صفحات وبلاگ راحت ترین و مقرون به صرفه ترین پلتفرم هایی هستند که می توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات، کمیسیون های وابسته را دریافت کنید. زیرا محتوای محکمی که در صفحه وبلاگ خود منتشر می کنید در آینده بارها و بارها خوانده می شود و هر مطالعه جدید راهی برای کسب درآمد غیرفعال به شما ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، اگرچه برای تهیه محتوای مورد نظر در مرحله اولیه زمان و انرژی شما نیاز است. اما می توان منبع درآمدی ایجاد کرد که سال ها دوام بیاورد، حتی با یک سیستم تمام شده.

محتوای ویدیوی خود را بازاریابی کنید

اگر همیشه خود را در میانه درام و هیجان می بینید، می توانید گوشی یا دوربین خود را بردارید و سعی کنید محتوایی تولید کنید که رکوردهای اشتراک گذاری را بشکند. به این ترتیب اندکی درآمد منفعل به دست خواهید آورد. و آخرین آمار بازاریابی نشان می دهد که مردم محتوای ویدیویی را دوست دارند، بنابراین باید فوراً شروع به ایجاد ویدیوهای خود کنید.

در مورد نرم افزار جامع تحلیل بازار بخوانید.

زیرا می توانید یک ویدیوی جالب را به سایت ها/کانال های خبری بفروشید. و اگر ویدیوی شما ویروسی شود، می‌توانید درآمدهای مکرر برای هفته‌ها، ماه‌ها و گاهی حتی سال‌ها به نام حق امتیاز کسب کنید. بهترین راه برای تولید محتوای ویدیویی خلاقانه، اعتراض، تظاهرات، جشنواره ها و شرکت در رویدادهای عمومی است.

تقریباً در هر نقطه ای که تعامل غالب است، می توانید فرصت تهیه محتوای جالب و مناسب برای فروش را پیدا کنید. به‌ویژه اگر در تولید محتوای سرگرم‌کننده مهارت داشته باشید، ممکن است کسب‌وکارها پیشنهاد دهند که سهم مشخصی از کل سود را به شما ارائه دهند. حتی ممکن است با پرداخت هزینه‌های اضافی برای ایجاد ویدیوهای ویروسی موافقت کنند.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

سهامدار سهام شرکت شوید

توصیه می کنیم روی سهام شرکت یا هر برنامه بازنشستگی ادغام شده با شرکت خود تمرکز کنید، که به ادعای ما به شما کمک می کند درآمد غیرفعال قابل توجهی ایجاد کنید.

می توان گفت استارباکس که به خاطر قهوه اش معروف است، نمونه عینی این روش است. این شرکت هر یک از کارکنان خود را “شریک” می نامد و فرصتی را برای شرکای خود ایجاد می کند تا از طریق سهام در موفقیت مالی شرکت سهیم شوند. هدف در اینجا این است که اطمینان حاصل شود که هر شریک، بدون توجه به موقعیتی که در شرکت دارد، مقدار معینی حق بیمه از درآمد سالانه شرکت دریافت می کند.

البته برای این کار باید در یک شرکت یا برند بزرگ کار کنید. همچنین فراموش نکنید که مالکیت سهام شرکت گاهی به معنای سرمایه گذاری است. با این حال، اگر مایل به تلاش هستید و کار جدیدی را در یک شرکت بزرگ شروع می کنید، سعی کنید سهم کوچک و حتی نمادینی از سهام شرکت را به عنوان بخشی از بسته استخدامی خود درخواست کنید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

ما مطمئن هستیم که حتی کوچکترین سهم شرکت شما در سرمایه گذاری یا درآمد فعلی شما برای خوشحالی شما کافی خواهد بود و بعدا از ما تشکر خواهید کرد.

از شیوه های کسب درآمد غیرفعال استفاده کنید

از شیوه های کسب درآمد غیرفعال استفاده کنید

هر یک از برنامه های کاربردی درآمد غیرفعال خدمات وعده داده شده را انجام می دهد و برای کاربران خود درآمد کسب می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر یک از این برنامه ها را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و چند عمل ساده انجام دهید که به شما امکان کسب درآمد را می دهد. این تراکنش‌ها می‌توانند از فعالیت‌های روزمره مانند تماشای ویدیو تا تبدیل یک سرمایه‌گذاری مالی کوچک به یک جریان درآمد غیرفعال متغیر باشند.

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

برنامه های کاربردی به شما امکان می‌دهد از دستگاه تلفن همراه و زمان خود بیشترین استفاده را ببرید:

Fundrise

Fundrise به شما امکان می دهد در پروژه های املاک و مستغلات با حداقل مبلغ ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنید. بخشی که ما آن را درآمد غیرفعال می نامیم گزینه سود سهام سه ماهه است که به شما پیشنهاد می دهد.

InboxDollars

InboxDollars برنامه‌ای است که به اعضای خود برای فعالیت‌های آنلاین روزانه مانند خواندن ایمیل‌ها، تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین، بازی کردن، تماشای ویدیو و تلویزیون جوایزی ارائه می‌دهد. پاداش پنج دلاری که فقط با ثبت نام دریافت می کنید و پاداش های نقدی که در طول استفاده به دست می آورید از درآمد غیرفعال شما تشکیل می شود.

Dosh – Dosh

این برنامه کارت های نقدی و اعتباری شما را با سیستم کیف پول ارائه شده توسط برنامه جفت می کند. بنابراین، هر بار که از این کارت ها برای پرداخت استفاده می کنید، مقدار مشخصی درآمد غیرفعال کسب می کنید.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

فضاهای بلااستفاده را اجاره دهید

این مکانی که اجاره می کنید می تواند به بزرگی یک انبار یا به کوچکی یک اتاق خالی در خانه شما باشد. صرف نظر از اندازه، هزاران راه برای ایجاد درآمد اضافی از این دامنه های استفاده نشده وجود دارد.

به عنوان مثال، می توانید یک اتاق یدکی در خانه خود برای افرادی که به فضای اضافی برای نگهداری وسایل خود نیاز دارند اجاره دهید. اگر گاراژ یا جای پارک اضافی در دسترس دارید، می توانید آن را با پرداخت هزینه در اختیار افراد دیگر قرار دهید.

آیا شما یک باغ بزرگ دارید؟ می توانید این مکان را به کسانی که نیاز دارند ارائه دهید تا به عنوان فضای رویداد استفاده شود.

جایگزین دیگر استفاده از این نوع ساختمان، اتاق، انبار یا فضای خالی است. در اینجا کارمندان یا متخصصانی که دفتر کار ندارند، محیطی آزاد را فراهم کنند تا بتوانند در آن راحت کار کنند. به این ترتیب مستاجران شما محیط کاری راحت تر و درآمد غیرفعالی خواهید داشت.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

نکات

  1. یک مربی برای دریافت کمک مالی و یادگیری چیزی پیدا کنید.

  2. اگر تمایل به رفتارهای اعتیاد آور دارید، از قمار و بازی های شانسی دوری کنید.

برای هر مرحله در این مقاله، باید در سطح خاصی کار کنید. برخی از سطوح نسبت به مشاغل سنتی به تلاش کمتری نیاز دارند. به عبارت دیگر، این مقاله در مورد هوشمندانه کار کردن صحبت می کند، نه سخت کار کردن.

چگونه می توانم بدون کار درآمد کسب کنم؟