موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش نهم)

موفقیت های الهام بخش زندگی واقعی (بخش نهم)

اکثر ایده های الهام بخش و داستان های موفقیت های الهام بخش در مواقع اضطرار و ضرورت مانند یک جرقه به ذهن خطور می کنند. باید آگاه بود که کمتر پیش می آید که یک فکر خلاقانه در هنگام راحتی به ذهن خطور کند. معمولا انسان در شرایط سخت موفق به کشف راه های جدید برای حل مشکلات می گردد. در این مواقع نباید از سخت کوشی دست برداشت. با بخش نهم موفقیت های الهام بخش با ما باشید.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

موفقیت های الهام بخش

 ۷۶- داستان موفقیت مرد جوانی که راه حلی برای بزرگترین مشکل جهان در آفریقا پیدا کرد

آیا می دانستید که سالانه حدود ۸ میلیون نفر فقط به این دلیل که نمی توانند صورت خود را بشویند نابینا می شوند؟ شما در یکی از فقیرترین کشورهای جهان به دنیا آمدید. شما دانش آموز دبیرستانی هستید و نمی خواهید حمام کنید. بر این اساس، یک دانشجوی آفریقایی ایده ای را مطرح کرد که زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد: حمام کردن بدون آب.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

برایان تریسی

۷۶- برایان تریسی

اگر فهرستی از داستان های موفقیت ایجاد نکنیم و در مورد برایان تریسی، نام شماره یک در سخنرانی های موفقیت و انگیزه محور صحبت نکنیم، غیرممکن خواهد بود. وقتی از زندگی و داستان او مطلع شوید، بهتر متوجه می شوید که چرا امروز او را به خاطر موفقیت و انگیزه یاد می کنند.

۷۷- با بهترین سرآشپز سوشی جهان ۷۷-۹۳ ساله آشنا شوید

تنها کاری که می خواهم انجام دهم این است که سوشی بهتری درست کنم. برای رفتن به رستوران جیرو اونو، یکی از بهترین سرآشپزهای سوشی دنیا، باید ۶ ماه قبل رزرو کنید و ۳۵۰ دلار را فدای یک غذای ۱۵ دقیقه ای کنید. پس چگونه جیرو اونو به جایی که امروز است رسید؟ در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است:

در مورد برنامه مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

او در ۷ سالگی توسط پدر الکلی اش رها شد. در سن ۹ سالگی مجبور شد برای خرج خانواده کار کند. او به عنوان یک شاگرد وارد یک رستوران سوشی شد و با وجود اینکه از طرف رئیسش مورد خشونت قرار گرفته بود، شغل خود را رها نکرد.

78- موفقیت های الهام بخش: آرنولد شوارتزنگر

۷۸- موفقیت های الهام بخش: آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر نام دیگری است که با چنگ و دندان به همه چیز رسیده است. شوارتزنگر متولد و بزرگ شده در اتریش، که هنوز به طور کامل زخم های جنگ جهانی دوم را التیام نداده است، دوران جوانی خود را در محیطی گذراند که اعتیاد به الکل و ناامیدی بیداد می کرد.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

اما او اهمیتی نمی داد. او نمی خواست زندگی ای که خانواده اش می خواست داشته باشد، می خواست به آمریکا برود. برای این کار ابتدا بدنسازی را بسیار جدی گرفت و این موفقیت او را وارد صنعت سینما کرد. آرنولد جوان ترین قهرمان مسابقات بدنسازی یونیورس ۵ بار این جایزه را از آن خود کرده است.

موفقیت در بدنسازی او را به سینما و بازیگری کشاند که بسیار دوستش داشت. آرنولد با انتقال موفقیت آمیز موفقیت خود در بدنسازی به سینما، یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود است. علاوه بر این، وی مدتی فرماندار ایالت کالیفرنیا بود.

“اهداف خود را در زندگی کشف کنید، بقیه خود به خود توسعه خواهند یافت.”

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

کریستیانو رونالدو

۷۹- کریستیانو رونالدو

رونالدو که در خانواده ای فقیر به دنیا آمد، در کودکی با سه خواهر و برادرش در یک اتاق زندگی می کرد. او آنقدر فقیر بود که نمی توانست توپ بخرد تا در خیابان بازی کند. با این حال او اجازه نداد محیطی که در آن زندگی می کرد به سرنوشت او تبدیل شود. او به فوتبال با بطری و با توپ های روزنامه ادامه داد.

هنگامی که استعداد او در ۱۱ سالگی کشف شد، رونالدو خانه پدری خود را ترک کرد و در یک آکادمی فوتبال در ۵۰۰ کیلومتری پذیرفته شد.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

امروزه رونالدو را یکی از بهترین بازیکنان جهان می دانند. زندگی فوتبالی او به عنوان یک اسطوره فعال در نظر گرفته می شود. از سال ۲۰۲۱، کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است که بیش از یک میلیارد دلار درآمد دارد.

“شما خواب نمی بینید. زیرا چیزی که شما آن را رویا می نامید شما را خواب آلود نمی کند.”

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

لیونل مسی

۸۰- موفقیت های الهام بخش: لیونل مسی

لیونل مسی آرژانتینی که یکی از بهترین بازیکنان و شاید اولین بازیکنی است که هم عصر با کریستیانو رونالدو زندگی می کند نیز دوران کودکی سختی داشته است. مسی که در ۱۱ سالگی به دلیل عدم رشد جسمانی اجازه نداشت فوتبال بازی کند، از نظر سلامتی با هورمون رشد مشکل داشت.

با این حال، این عشق او را به فوتبال کم نکرد. به توصیه پزشکان، او مکمل های هورمون رشد خارجی مصرف کرد. علاوه بر این، او این هورمون را خودش با سرنگ به پاهایش تزریق می کرد. او به مدت ۶ سال هر روز این روال را ادامه داد. البته عزم و علاقه او به ثمر نشست. لیونل مسی جایگاه ویژه ای در قلب هواداران فوتبال دارد.

“برای رسیدن به رویای خود باید بجنگید، فداکاری کنید و سخت تلاش کنید.”

در مورد نرم افزار امور سهام  بیشتر بدانید.

۸۱- موفقیت های الهام بخش: پائولو کوئیلو

وقتی کیمیاگر ۳۰ سال پیش منتشر شد، هیچ کس به آن اهمیت نمی داد. این کتاب در ۶ ماه تنها ۲ بار فروخته شد و خودش همان کسی بود که کتاب اول و کتاب دوم را خرید.

پس از سال اول، ناشر معتقد بود که کتاب به فروش نمی رسد و قرارداد با کوئیلو را فسخ کرد. با این حال، این امر مانع کوئیلو نشد. او درب ده ها ناشر را زد و سرانجام ناشری را پیدا کرد که با انتشار کتاب موافقت کرد. از این نقطه به بعد، ثروت پائولو کوئیلو تغییر کرد. در ابتدا ۳۰۰۰ نسخه فروخت، سپس این تعداد به طور تصاعدی از ۱۰۰۰۰ به ۱۰۰۰۰۰ افزایش یافت. اگر همه آثار او را در نظر بگیریم، این رقم به ۳۲۰ میلیون نسخه می رسد!

“اگر چیزیگ به اندازه کافی سخت می خواهید، جهان به شما کمک می کند. وقتی به یاد بیاوری که قلبت کجاست، متوجه می‌شوی که در آنجا گنجی وجود دارد.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

اریک یوان

۸۲- موفقیت های الهام بخش: اریک یوان

پس از همه‌گیری، همه ما وقتی به کار از خانه روی آوردیم، به نوعی با نام زوم آشنا شدیم. Zoom، یک نرم افزار تماس تصویری شبیه به اسکایپ، به دلیل ویژگی های اضافی بسیاری که ارائه می دهد، بسیار مورد استقبال شرکت ها و افراد قرار گرفته است.

در اواسط دهه ۹۰، در دوران پررونق اینترنت، اریک یوان که ۸ بار برای اخذ ویزا از چین برای اقامت در ایالات متحده اقدام کرد و موفق شد در نهمین درخواست خود ویزا بگیرد، در استارتاپ های مختلف در سیلیکون ولی کار کرد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

او پلتفرم تماس ویدیویی زوم را در سال ۲۰۱۲ تأسیس کرد. در میان پلت‌فرم‌های تماس ویدیویی که پس از همه‌گیری کووید ۱۹ با افزایش تقاضا مواجه شدند، زوم به دلیل ویژگی‌های پیشرفته‌ای که ارائه می‌کرد، سهم زیادی را به خود اختصاص داد.

اگر او ۳ بار تلاش می کرد و بعد از برنامه چهارم منصرف می شد، امروز پلتفرمی مانند زوم وجود نداشت. بنابراین موضوع اینجاست: چه برای ویزا درخواست دهید، چه برای بورسیه تحصیلی یا تلاش برای حل یک مشکل ریاضی دشوار. مهم نیست… مهم اراده و پشتکار است. دیر یا زود آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت خواهید کرد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

موفقیت های الهام بخش