چگونه می توان معاملات سوئینگ را شروع کرد؟

چگونه می توان معاملات سوئینگ را شروع کرد؟

چگونه می توان معاملات سوئینگ را شروع کرد؟ اگر اکنون تمایل به شروع معاملات نوسانی دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل ساده را دنبال کنید.

یک حساب تجاری باز کنید. پلتفرم را باز و اولین معامله خود را انجام دهید. اکنون فقط باید در مورد ابزار مالی که می خواهید معامله کنید تصمیم بگیرید. پس از تکمیل این مراحل، باید به تدوین استراتژی معاملاتی نوسانی خود ادامه دهید. ما استراتژی‌های معاملاتی نوسانی مورد علاقه خود را در بخش زیر ارائه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اسکالپینگ چیست؟

چگونه بهترین استراتژی معاملات سوئینگ را پیدا کنیم؟

معاملات نوسانی یا سوئینگ قطعا یک سبک است، نه یک استراتژی. سبک با چارچوب زمانی تعریف می‌شود که می‌تواند منجر به استراتژی‌های معاملاتی متعددی شود. معاملات نوسانی بیشتر در فریم های زمانی متوسط ​​تا طولانی انجام می شود. بین بازه های زمانی کوتاه معاملات روزانه و فریم های زمانی طولانی معاملات موقعیت قرار می گیرد.

نه چندان کوتاه مدت که تمام وقت شما را صرف تماشای بازارها کند. اما به اندازه کافی کوتاه مدت است که فرصت های معاملاتی زیادی را فراهم می کند. این استراتژی‌ها نه تنها برای معاملات نوسانی یا سوئینگ قابل استفاده هستند، و مانند تقریباً همه استراتژی‌های فنی، مناطق حمایت و مقاومت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: Swing Trading چیست؟

چگونه بهترین استراتژی معاملات سوئینگ را پیدا کنیم؟

استراتژی های سوئینگ

بر اساس این مفاهیم، ​​دو گزینه در استراتژی معاملاتی نوسانی وجود دارد. دنبال کردن روند یا خلاف روند. استراتژی دوم با هدف سود بردن از موقعیت هایی است که مناطق حمایت و مقاومت حفظ می شوند. استراتژی‌های پیرو روند به دنبال فرصت‌هایی هستند که مناطق حمایت و مقاومت شکسته می‌شوند. برای هر دو استراتژی، درک عملکرد قیمت نمودار قیمت مهم است.

استراتژی معاملاتی نوسانی ۱: دنبال کردن روند

هنگامی که به دنبال یک روند هستید، مهم است که بدانید قیمت ها در یک خط مستقیم حرکت نمی کنند. آنها گام به گام بالا و پایین می روند، حتی در یک روند. ما یک روند صعودی را با رسیدن قیمت به اوج های بالاتر و پایین تر و یک روند نزولی را با رسیدن قیمت به پایین ترین و بالاترین پایین تر تشخیص می دهیم. بسیاری از استراتژی‌های معاملاتی نوسانی حول شناسایی یک روند کوتاه و دنبال کردن آن می‌چرخند.

بیشتر بخوانید: ۷ برنامه ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان

نسخه دوم این استراتژی سعی خواهد کرد سود بیشتری کسب کند.

هیچ سودی برای این کار تعیین نشده است. ما نمی دانیم این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. پس با تعیین قیمت هدف پیش بینی نمی کنیم. بنابراین، برای استفاده کامل از روند، باید اجازه دهید قیمت تا حدی برخلاف موقعیت شما حرکت کند. با این حال، این همچنین به این معنی است که اگر قبل از بستن موقعیت، روند شکسته شود، ممکن است مقداری از سود بالقوه را از دست بدهید.

به جای استفاده از حد، در پایین ترین دوره ۲۰ آخرین نقطه توقف می کنیم. ما هرگز این ایستگاه را دورتر نمی‌کنیم. با این حال، اگر حداقل ۲۰ ساعت بالاتر از توقف قبلی حرکت کند، ما توقف خود را به حداقل ۲۰ ساعت افزایش می دهیم. به عبارت ساده، این بدان معنی است که توقف ما از روند پیروی می کند.

با مدیریت ریسک مناسب، سود حاصل از شکست روند باید بیشتر از زیان باشد. اگر اکنون برای شروع سوئینگ آماده هستید، بازار فارکس را توصیه می کنیم. ۲۴ ساعت شبانه روز و ۵ روز هفته باز است. به این معنی که شما می توانید هر زمان که مناسب شما باشد معامله کنید. همچنین به دلیل نوسانات بالا، فرصت های معاملاتی زیادی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار حضور و غیاب رایگان

استراتژی تجارت نوسان ۲: روند متقابل

سومین استراتژی معاملاتی نوسانی ما دقیقا برعکس دو استراتژی اول است. ما از همان اصول برای شناسایی روندهای نسبتا کوتاه مدت استفاده می کنیم. اما اکنون ما در تلاشیم تا در صورت وقوع از اصلاحات سود ببریم. به یاد داشته باشید، افزایش نرخ ها نشان دهنده روند صعودی و نزولی ها نشان دهنده روند نزولی است.

همچنین دیده‌ایم که چگونه در مراحل اولیه یک روند، اصلاح یا تثبیت قبل از ادامه روند ممکن است رخ دهد.

اگر سعی کنیم برخلاف روند معامله کنیم، در این مرحله از این شتاب استفاده کرده و از آن سود خواهیم برد. در معاملات خلاف روند، حفظ نظم و انضباط قوی در زمانی که قیمت بر خلاف شما حرکت می کند بسیار مهم است. اگر بازار به روند خود علیه شما ادامه داد، باید آماده باشید که ضرر کنید و زیر آن خط بکشید. استراتژی‌هایی که تاکنون اجرا شده‌اند بسیار ساده هستند و بر توانایی ما در تشخیص و درک روند قیمت تکیه دارند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار اسناد

سوئینگ

نرم افزار مدیریت امور سهام برای مدیریت سبد سرمایه گذاری سهام شما طراحی شده است. با کلیک بر روی هر یک از کلمات زیر به صفحه اصلی نرم افزار امور سهام دسترسی خواهید داشت.

برنامه سهامداران، نرم افزار سهامداری، نرم افزار امور سهام و سهامداران . نرم افزار امور سهام، برنامه مدیریت امور سهام، نرم افزار مدیریت امور سهام، برنامه تحلیل سهام . نرم افزار مدیریت امور سهام، نرم افزار امور سهامداری، نرم افزار سهامداران، نرم افزار سهام، نرم افزار خرید سهام . برنامه پیش بینی قیمت سهام، برنامه پیشنهاد بهترین سهام، برنامه مدیریت سبد سهام، برنامه ردیابی سهاماپلیکیشن ردیابی سهام، نرم افزار مدیریت سهام . برنامه مدیریت پرتفولیو، برنامه مدیریت سهام در بورسنرم افزار مدیریت سهام اندروید، نرم افزار مدیریت سبد سرمایه گذاری، برنامه مدیریت سبد سرمایه گذاری . برنامه مدیریت سبد سهام در بورس، نرم افزار مدیریت پورتفولیو