چگونه 1000 دلار سرمایه گذاری کنیم؟

چگونه ۱۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کنیم؟

بهترین استراتژی های سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری را بیاموزید و تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است. در عصر حاضر، گزینه های سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری زیادی وجود دارد. داشتن انتخاب های زیاد فوق العاده است. اما تصمیم گیری در مورد یک مسیر ممکن است کمی گیج کننده باشد. در اینجا هفت گزینه سرمایه گذاری برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

مطلب مرتبط: نرم افزار مدیریت امور سهام

راه های سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری

۱- یک حساب پس انداز را راه اندازی کنید (یا به آن اضافه کنید)

با بهترین نرخ بهره حساب های پس انداز در حدود ۳ درصد اما با تورم بالا، قرار دادن پول در حساب پس انداز یا بازار پول ممکن است سرمایه گذاری هوشمندانه ای به نظر نرسد. با این حال، میلیون ها خانوار بودجه کافی برای شرایط اضطراری ندارند. اگر در این موقعیت هستید، یک حساب پس انداز مکانی عالی برای شروع است.

به همین دلیل است که سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در پس انداز اولیه یک سرمایه گذاری عالی است. سعی کنید حداقل سه تا شش ماه پول نقد ذخیره کنید.

مطلب مرتبط: نرم افزار امور سهامداری

نگه داشتن مقداری پول نقد در گواهی اسناد سپرده یا اوراق قرضه پس انداز سری I نیز می تواند وضعیت پس انداز شما را بهتر کند. نرخ‌های بهره اغلب می‌توانند کمی بالاتر از یک حساب پس‌انداز اولیه باشند. اگرچه در صورت نیاز به پول، دسترسی به آن‌ها آسان نیست.

مطلب مرتبط: نرم افزار مدیریت سهام

2- روی 401(k) سرمایه گذاری کنید

۲- روی ۴۰۱(k) سرمایه گذاری کنید

اگر شرکت شما یک مسابقه پیشنهاد دهد، کسب‌وکار همان مبلغی را به عنوان سهم شما واریز می‌کند (معمولاً تا درصد معینی از حقوق ناخالص شما) . به عنوان مثال، اگر شرکتی ۳% تطابق ارائه دهد، ۳۰ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ دلار از چک حقوق شما را تضمین خواهد کرد. البته فقط در صورتی که تصمیم بگیرید همان ۳٪ از حقوق خود را به حساب بازنشستگی ۴۰۱(k) یا مشابه خود اضافه کنید. اگر کارفرمای شما آن را ارائه می دهد، این یک راه سریع و آسان برای دو برابر کردن پول است. اگر ۱۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری دارید، با بخش منابع انسانی یا متخصص مزایا در مورد نحوه کنار گذاشتن این پول برای بازنشستگی مشورت کنید.

۳- در IRA سرمایه گذاری کنید

هیچ شرکتی با IRA مطابقت ندارد، اما اگر درآمدی (از طریق شغل یا خوداشتغالی) به دست آورده اید، این گزینه ارزش بررسی دارد. دو نوع اصلی IRA وجود دارد: سنتی و روث.

مشارکت شخصی در یک IRA سنتی غالباً مشمول کسر مالیات است و درآمدها تا زمانی که برداشت نشوند به تعویق می‌افتند. Roth IRA یک سهم پس از مالیات است. بنابراین هیچ چیز کسر نمی شود (اگرچه اعتبار مالیاتی برای مشارکت های سنتی و Roth IRA در دسترس است). درآمدها بدون مالیات است.

مطلب مرتبط: برنامه مدیریت امور سهام

یک حساب کارگزاری مشمول مالیات باز کنید

۴- یک حساب کارگزاری مشمول مالیات باز کنید

اگر سه گزینه اول را تمام کرده اید و هنوز ۱۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری دارید، باز کردن یک حساب سرمایه گذاری مشمول مالیات (که گاهی اوقات به آن حساب کارگزاری گفته می شود) گزینه محکم دیگری است. این را به عنوان یک حساب پس انداز در نظر بگیرید. زیرا هر سود محقق شده مشمول مالیات هر سال خواهد بود.

مطلب مرتبط: نرم افزار سهامداران

مسلماً، تمام سرمایه‌گذاری مستلزم ریسک است و هیچ تضمینی وجود ندارد که ۱۰۰۰ دلار خود را در این فرآیند از دست ندهید. با این حال، گزینه‌های زیادی در حساب‌های کارگزاری برای کمک به کاهش آشفتگی ناشی از سرمایه‌گذاری وجود دارد. به عنوان مثال، صندوق‌های سرمایه‌گذاری کم‌هزینه متعددی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که واریز ۱۰۰۰ دلار فقط باید شروع کار باشد. اگر به طور منظم سپرده گذاری کنید، سرمایه گذاری بهتر عمل می کند (هر چه بیشتر، بهتر) . هنگامی که یک حساب کارگزاری ایجاد کردید، به ایجاد سپرده های مکرر (شاید ماهانه یا فصلی) فکر کنید تا به اهداف مالی خود ادامه دهید.

مطلب مرتبط: نرم افزار سهام

هزار دلار ممکن است در طرح های کلان زیاد به نظر نرسد. اما قدرت پولی که سرمایه گذاری می کنید را از ببینید. حتی ۱۰۰۰ دلار شروعی فوق العاده برای ایجاد انعطاف پذیری مالی بلندمدت است.

۵- در ETF ها سرمایه گذاری کنید

پس از افتتاح حساب IRA یا کارگزاری، زمان آن است که شروع به انتخاب محل سرمایه گذاری کنید. اگر تازه شروع کرده اید، یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مکانی عالی برای شروع است و می تواند جایگزینی عالی برای صندوق های مشترک سنتی تر باشد.

هزاران ETF برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از آنها معیاری مانند بازار اوراق قرضه یا شاخص بازار سهام را دنبال می کنند. برخی دیگر بخش های گسترده ای از اقتصاد مانند فناوری یا مراقبت های بهداشتی را دنبال می کنند. برخی روی موضوعاتی مانند رایانش ابری یا انرژی های تجدیدپذیر سرمایه گذاری می کنند.

مطلب مرتبط: نرم افزار امور سهام

خرید ETF آسان است، به طور متوسط کارمزد کمتری نسبت به بسیاری از گزینه های سرمایه گذاری دیگر مانند صندوق های سرمایه گذاری مشترک با مدیریت فعال دارند. و می توانند سپرده های کوچک را نیز بپذیرند. اگر ۱۰۰۰ دلار دارید، یاد بگیرید که چگونه در ETF سرمایه گذاری کنید.

از نرم افزار امور سهام استفاده کنید

۶- از نرم افزار امور سهام استفاده کنید

برای کسب اطلاعات کامل به صفحه اصلی سایت پارس سیستم آشنا مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: نرم افزار امور سهام و سهامداران

۷- در سهام سرمایه گذاری کنید

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر سرمایه‌گذاری‌های خود داشته باشید، خرید سهام فردی را در نظر بگیرید. حتی با ۱۰۰۰ دلار، می توان مجموعه ای کامل از سهام اولیه ایجاد کرد. بسیاری از کارگزاری‌ها حتی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهند تا سهام کسری بسیاری از شرکت‌ها را خریداری کنند. بنابراین تنوع بخشیدن به حساب شما حتی با فقط ۱۰۰۰ دلار برای شروع امکان‌پذیر است. مالکیت سهام فردی هم در IRA و هم در حساب های کارگزاری مشمول مالیات امکان پذیر است.

مطلب مرتبط: نرم افزار سهامداری

اما به یاد داشته باشید:

سهام نشان دهنده یک سهم مالکیت در یک تجارت است. تعداد کمی از مردم می توانند یک سرمایه گذاری جدید را با هدف ماندن در تجارت برای مدت کوتاهی شروع کنند. داشتن یک قطعه از یک کسب و کار باکیفیت هر چه بیشتر به آن پایبند باشید، قدرتمندتر می شود. بنابراین، اگر این مسیر را می‌روید، انجام تکالیف و خرید با قصد نگهداری سهام برای حداقل چند سال – اگر نه به طور نامحدود – مهم است. این استراتژی کمک کرده است تا وارن بافت به ثروتمندترین سرمایه گذار روی کره زمین تبدیل شود.

مطلب مرتبط: برنامه سهامداران

سرمایه گذاری 1000 دلاری