سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش سوم)

سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری (بخش سوم)

سودآورترین محصولات کشاورزی برای سرمایه گذاری را در اینجا بخوانید. سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد. می توانید پول خود را بر روی محصولات کشاورزی سرمایه گذاری کنید. اگر بدانید که بازار به کدام محصول علاقمند است، سود زیادی کسب خواهید کرد.

در مورد نرم افزار سهامداران بیشتر بدانید.

سودآورترین محصولات کشاورزی

۲۱- کلم پیچ (کلم سیاه)

۲ تا ۳ برگ کلم سیاه می تواند ۱۴ درصد نیاز روزانه به کلسیم و کل نیاز روزانه ویتامین A را به تنهایی تامین کند. کلم سیاه که غذایی بسیار غنی از آهن است، نسبت آهنی برابر با یک وعده استیک دارد.

در مورد سامانه جامع تحلیل بازار بخوانید.

۲۲- دانه چیا

چیا در زبان مایاها به معنای “قدرت” است و غذایی است که به عنوان دانه مصرف می شود. دانه‌های چیا، که می‌توانیم آن‌ها را در گروه غلات قرار دهیم، نسبت به بسیاری از غلات دیگر حاوی پروتئین بیشتری هستند. همچنین از نظر کلسیم بسیار غنی است. به طوری که یک مشت دانه چیا ۵ برابر بیشتر از یک لیوان شیر کلسیم دارد. دانه چیا سرشار از امگا ۳ و اسیدهای چرب است و دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

سیب زمینی شیرین

۲۳- سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین یکی از مغذی ترین اعضای خانواده سبزیجات، سرشار از ویتامین های A و C، پتاسیم و کلسیم است. شما می توانید این سیب زمینی ها را که طعم بسیار شیرینی نسبت به سیب زمینی های معمولی دارند، با تهیه آن ها در تنوع زیادی مانند سیب زمینی های معمولی مصرف کنید.

در مورد نرم افزار سهام  بیشتر بدانید.

۲۴- چغندر پاییزه

چغندر پاییزی که به طور گسترده در شمال آفریقا، آسیا و اروپا کشت می شود، سرشار از قند است. چغندر پاییزی که قند خون را تنظیم می کند، از التهاب جلوگیری می کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، از نظر ویتامین C، منگنز و پتاسیم مهم است.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

۲۵- وسابی

Wasabi، یکی از عناصر ضروری دنیای سوشی، یک گیاه بسیار گران قیمت است. یک ریشه واسابی ۱۰۰ گرمی حدود ۵۰ دلار ارزش دارد. پرورش دهندگانی که واسبی را مستقیماً به رستوران ها می فروشند برای هر کیلو واسابی ۳۰۰ دلار دریافت می کنند.

واسابی گیاهی است که باید فورا مصرف شود. یعنی ۱۵ دقیقه بعد از جمع شدن شروع به از دست دادن تازگی می کند. علاوه بر این، واسابی به دلیل اینکه در منابع آب شیرین رشد می کند، بسیار دشوار است. همچنین رشد واسابی در مقادیر زیاد دشوار است، زیرا مستعد ابتلا به بیماری ها است.

در مورد برنامه مدیریت سهام  بیشتر بدانید.

جینسینگ

۲۶- جینسینگ

جینسینگ گیاهی با رشد کند است که برای اهداف دارویی استفاده می شود. دو نوع کره ای و آمریکایی وجود دارد. هزاران سال است که هر دو نوع در طب سنتی و مکمل مورد استفاده قرار گرفته اند. اگرچه فواید مشخص و قطعی فواید جینسینگ بیان نشده است، اما مشخص است که به ویژه حافظه را تقویت می کند و به حالت روانی انرژی می بخشد.

در مورد نرم افزار اسناد بخوانید.

جینسینگ که در بیشتر نوشیدنی های انرژی زا استفاده می شود باید یک سرمایه گذاری بلند مدت باشد. به عبارت دیگر، برای برداشت یک جینسینگ کاشته شده در زمین به مدت ۶ سال نیاز است. در طول دوره ۶ ساله، بسیاری از تولیدکنندگان نیز می توانند با فروش دانه های جینسینگ و ریشه تازه جینسینگ درآمد کسب کنند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام  بیشتر بدانید.

۲۷- آلوئه ورا

ارزش گیاه آلوئه ورا که مزایای آن بی پایان است، در کشور ما و همچنین در سراسر جهان شروع به درک شده است. پرورش این گیاه معجزه آسا که در بخش های مختلف مانند مواد غذایی، دارویی و آرایشی جایگاه دارد، می تواند بسیار سودآور باشد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهامداران بیشتر بدانید.

۲۸- گوجه محلی

کشت گوجه فرنگی با بذر موروثی خانگی می تواند در مقایسه با کشت معمولی گوجه فرنگی بین محصولات کشاورزی سودآور باشد. از آنجایی که تقاضا برای این گوجه فرنگی ها بسیار زیاد است، می توانید به راحتی گوجه فرنگی را با قیمت های بسیار بالا به رستوران ها و خواربار فروشی های لوکس بفروشید. به خصوص گوجه فرنگی محلی صورتی و گوجه فرنگی قرمز قلب به عنوان طعم دهنده برجسته هستند. اما دانستن این نکته مفید است که ماندگاری این گوجه فرنگی ها نسبت به گوجه فرنگی های معمولی بسیار کوتاه است.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

زنجبیل

۲۹- زنجبیل

زنجبیل در مناطقی که باران می بارد و مشکل آبیاری ندارند بهتر رشد می کند. بارندگی خوب در زمان کاشت، عملکرد محصول را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. قبل از برداشت، تقریباً یک ماه هوای خشک محیطی ایده آل برای زنجبیل ایجاد می کند. بنابراین، ۲۸-۳۵ درجه قبل از برداشت برای زنجبیل خوب است. زنجبیل عاشق آب و هوای مرطوب و گرم است. خاک های رسی، شنی و غنی از هوموس که آب را به خوبی عبور می دهند نیز برای زنجبیل مهم هستند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

۳۰- پیتایا (میوه اژدها)

پیتایا که به عنوان میوه اژدها نیز در محصولات کشاورزی شناخته می شود، اغلب در کشورهایی مانند تایلند، ویتنام و سریلانکا کشت می شود. پیتایا که میوه ای سالم در مسائلی مانند دیابت و کلسترول است، منبع جدی چربی و پروتئین نیز می باشد.

محصولات سودآور کشاورزی