روش‌های کسب درآمد برای کسانی که مهارت‌های انتشار دارند

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که مهارت‌های انتشار دارند

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که مهارت‌های انتشار دارند را در این محتوا آورده ایم. با شروع دهه ۲۰۱۰، انتشار به کاری تبدیل شد که همه می توانند انجام دهند. به خصوص با تلفن های هوشمند و اینترنت همراه، همه شروع به گرفتن یک ویدیو و آپلود آن در رسانه های اجتماعی کردند. اگر مهارت انتشاراتی دارید که جلب توجه می کند، می توانید درآمد خوبی از این تجارت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

روش‌های کسب درآمد برای ناشران

یک کانال یوتیوب باز کنید

اگر ایده واقعا خوبی دارید و معتقدید که می توانید توجه را به خود جلب کنید، می توانید یک کانال یوتیوب باز کنید. البته کار شما فوق العاده سخت است. ممکن است با درآمد کانال های یوتیوب وسوسه شوید. اما باید بدانید که انجام این کار واقعا آسان نیست. اول از همه، شما باید بتوانید به راحتی جلوی دوربین صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

حالا، وقتی سعی می‌کنید کاری را که یوتیوب‌ها انجام می‌دهند، انجام دهید، متوجه می‌شوید که چقدر مضحک است. اگر توانایی این را دارید، می گویم بدون اتلاف وقت، فوراً دست به کار شوید. برای این شغل نیاز به ایده های خلاقانه جدی دارید. وقتی نام های این صنعت را بررسی می کنید، متوجه می شوید که باید کارهای بیشتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

روش‌های کسب درآمد برای کسانی که مهارت‌های انتشار دارند

پخش پادکست

شاید قبلاً کلمه پادکست را شنیده باشید. آنها ابزارهایی هستند که به شما امکان می دهند به جای خواندن اطلاعات را با گوش دادن به دست آورید.

بنابراین، چگونه با پادکست ها درآمد کسب می کنید؟ نه به عنوان یک شنونده، که البته به عنوان یک راوی. با انتشار پادکست خود، درآمد مشخصی کسب می کنید. در واقع، من می گویم منطق همان باز کردن یک وب سایت است. پادکست ها هنوز به اندازه وبلاگ نویسی و کانال های یوتیوب رایج نیستند. این یعنی چی؟ اکنون فرصت کسب درآمد شما با ورود به این حوزه آسانتر از این دو روش است.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

یکی از اولین پادکسترها بودن به شما مزیتی می دهد. اولین استراتژی در اینجا باید گسترش پایگاه کاربر قبل از سود باشد. ابتدا مخاطبان خود را افزایش دهید. سپس سود به طور خودکار خواهد آمد.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

در حال حاضر، ناشران به دنبال گسترش پایگاه کاربران خود هستند. زیرا تبلیغات برنامه ای هنوز برای این پلتفرم ها ساخته نشده است. تبلیغات برنامه ای روشی است که داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و از فناوری برای خرید سریع و هوشمندانه رسانه ها استفاده می کند. به عبارت دیگر، این یک استراتژی تبلیغ کننده است که هدف آن ارائه محتوای مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

از Twitch استفاده کنید

توییچ، ابتکار آمازون، پلتفرمی است که به طور کلی توسط گیمرها استفاده می شود. تعداد افرادی که در یک بازی در مورد مسابقات نظر می دهند و با تماشای آنها درآمد کسب می کنند روز به روز در حال افزایش است. این پلتفرم که مبتنی بر پخش زنده است، امکان کسب درآمد از راه های مختلف را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

درآمد از طریق کمک های مالی Twitch و افرادی که می خواهند ویژگی های اضافی در بخش چت تعاملی داشته باشند به دست می آید. هزاران نفر شروع به کسب درآمد ماهانه از توییچ کردند و با تماشای پخش زنده درآمد خود را افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

فیلم ها و انیمیشن های ویروسی بسازید

مهارت‌های انتشار: امروز اطلاعات را سریعتر و به یاد ماندنی تر به دست می آوریم. علاوه بر این، ما عاشق تماشای ویدیوهای خنده‌دار هستیم که با باز کردن یک سایت اشتراک‌گذاری ویدیو در اوقات فراغت، در زمان استراحت، به ما کمک می‌کند تا استرس را از بین ببریم.

در حالی که ما در این راه سرگرم می شویم و حواسمان را پرت می کنیم، صاحبان ویدیوها هم برنده می شوند. تهیه، مونتاژ و ارائه ویدیوها به روشی اصلی و قابل توجه کار آسانی نیست. اما در نتیجه، می توانید یک ثروتمند یوتیوب شوید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

کتاب های صوتی بسازید

اگر دوست دارید کتاب بخوانید، اگر فکر می کنید کتاب خوان خوبی هستید، می توانید با تهیه کتاب های صوتی درآمد کسب کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

شما می توانید این خدمات را به کودکان یا افراد کم بینا ارائه دهید. مثلاً کسانی هستند که در راه رفتن به محل کار از خانه ترجیح می دهند به جای موسیقی، کتاب گوش کنند.

مهارت‌های انتشار: می‌توانید کتاب‌های صوتی را در پلتفرم‌هایی مانند Storytel، Youtube، KitUP، Audible انجام دهید. وقتی آنها را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که چگونه مسیر را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

مهارت‌های انتشار