کاربرد برنامه، بازی و آموزش بورس مجازی برای اندروید

کاربرد برنامه، بازی و آموزش بورس مجازی برای اندروید

۱۰ مورد از محبوب ترین برنامه، بازی و آموزش بورس مجازی برای اندروید را معرفی کردیم. این برنامه ها به شما امکان می دهد برای موفقیت در بورس دانش و تجربه کسب کنید.

می دانید که تنها راه موفقیت در بورس، داشتن دانش و تجربه در مورد بازار است. امروزه جایگزین های زیادی برای کمک به سرمایه گذاران برای افزایش دانش و تجربه وجود دارد.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

بورس مجازی برای اندروید

کسانی که می خواهند بدانند بازار سهام چیست، به راحتی می توانند با آموزش ها و سایر ابزارهای ارائه شده به سرمایه گذاران حرفه ای تبدیل شوند. یکی از این ابزارها اکانت های مجازی، بازی ها و شبیه سازی های بورس است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

بورس مجازی برای اندروید

سرمایه گذاری بدون ضرر

کاربران می توانند به لطف بازی های مجازی بازار سهام، ترفندهای سرمایه گذاری بدون ضرر را بیاموزند. در بازی های مجازی بورس که ابزارهای بسیار خوبی در مورد عملکرد بورس هستند، می توانید مانند بازار واقعی به صورت آنلاین خرید و فروش کنید. سپس نتایج انتخاب های خود را در مورد سهام بدون ریسک مشاهده کنید. بنابراین، تجربه کسب می کنید، دانش خود را آزمایش و آگاهانه شروع به سرمایه گذاری می کنید.

اگر می خواهید قبل از ورود به بازار سهام با شبیه سازهای بورس تجربه کسب کنید، باید لیست ما را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

ما برنامه های کاربردی بازار سهام مجازی را در دو لیست مختلف مورد بحث قرار داده ایم تا کار شما را آسان تر کنیم. زیرا اگرچه برخی از برنامه های معاملاتی سهام برای هر دو سیستم عامل ارائه می شود، اما برخی از آنها خدمات یک طرفه را ارائه می دهند.

ما آنها را به بازی های مجازی بورس و برنامه های بورس اندروید برای سیستم عامل iOS تقسیم کرده ایم.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

ویژگی ها و کارکردهای بازی های بورس مجازی

ویژگی ها و عملکردهای بازی های مجازی بازار بورس روشی سرگرم کننده برای یادگیری نحوه تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسک هستند.

شبیه‌سازهای سهام طیف گسترده‌ای از عملکردها، از گزینه‌های سرمایه‌گذاری اولیه و استراتژی‌های معاملاتی تا ویژگی‌های پیچیده‌تر مانند گزینه‌ها و معاملات فارکس را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

برخی از مسابقات پشتیبانی می کنند که فرصتی را برای آزمایش مهارت های خود در برابر سایر کاربران و کسب پول واقعی ارائه می دهند.

شبیه سازهای سهام یک راه عالی برای دریافت ایده ای از نحوه معاملات سهام هستند. چه می خواهید این کار را به عنوان یک کار تمام وقت انجام دهید یا به عنوان یک سرگرمی.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

زیرا می توانید به صورت رایگان وارد تجارت مجازی شوید و ریسک از دست دادن پول را نداشته باشید.

شما در ردیابی پیشرفت خود، یادگیری نحوه حرکت در بازار سهام و بازدهی عالی از سبد مجازی خود تجربه کسب می کنید. در نتیجه با این ابزارها می توانید به وضوح ببینید که در ازای جابجایی سهام، درست یا نادرست سرمایه گذاری کرده اید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

دو گروه اصلی شبیه ساز بورس مجازی

می توان گفت که شبیه سازها به طور کلی از نظر ویژگی ها و عملکرد بازی های بورس مجازی اندروید به دو گروه اصلی تقسیم می شوند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

اولین مورد، بازی‌های بازار سهام است که در آن شما با دوستان یا غریبه‌ها برای انتخاب بهترین سهام در حین مدیریت یک سبد رقابت می‌کنید. تاکید کمتری بر معامله و سرمایه گذاری خرید و نگهداری در طول عمر بازی است. بیشتر برای اهداف سرگرمی ترجیح داده می شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

دیگری بازی های مجازی بازار سهام است که در آن شما بازار را از نزدیک دنبال می کنید. سپس به طور فعال سهام را برای سود مجازی خرید و فروش می کنید. این شبیه سازها معمولاً از پلتفرم معاملاتی واقعی یک کارگزار استفاده می کنند و با ابزارهای مختلف موجود، تجربه معاملاتی واقعی را به شما می دهند.

هدف بیشتر آزمایش یک پلت فرم و کسب تجربه واقعی در بازار سهام است.

بازی های مجازی بورس برنامه‌هایی است که در آن می‌توانید اوراق بهادار را انتخاب و معامله کنید، نتایج سرمایه‌گذاری را دنبال کنید و در این فرآیند تجربه بازار سهام را بدون ریسک کردن کسب کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

مواردی که باید در انتخاب بازی های مجازی بازار بورس در نظر بگیرید

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

عواملی که باید در انتخاب بازی های مجازی بازار سهام در نظر گرفته شوند عبارتند از هزینه ها، تجربه کاربری، رابط کاربری، امنیت و پوشش پشتیبانی مشتری.

علاوه بر این موارد مهم است که چگونه و برای چه منظوری از بازی مجازی بورس استفاده خواهید کرد. زیرا برنامه های کاربردی بازار سهام مجازی اغلب برای اهداف آموزشی برای آموزش معامله گران بالقوه سهام و کارگزاران سهام آینده استفاده می شود.

اما می توان از آن برای مقاصد سرگرمی و شرکت در مسابقات تجاری نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

بورس مجازی برای اندروید