برنامه های سهام برای کاربران آیفون و آی پد (سیستم عامل iOS)

برنامه های سهام برای کاربران آیفون و آی پد (سیستم عامل iOS)

بخش دوم محتوای برنامه های سهام برای کاربران آیفون و آی پد (سیستم عامل iOS) را با شما به اشتراک می گذاریم. شروع به دنبال کردن نوسانات فوری کنید و با استفاده از برنامه های بازار سهام توصیه شده مناسب برای دستگاه اپل (iOS) شما، سفارشات خود را به سرعت ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه تحلیل سهام

برنامه های سهام برای سیستم عامل iOS

بر این اساس، می‌توانیم معاملات خود را به سرعت در ساعات جلسات انجام دهیم. در عین حال از فرصت‌هایی مانند تحلیل و نظرات ارائه شده توسط اپلیکیشن‌های بازار سهام بهره‌مند شویم. در نتیجه، می توانیم به طور موثر سرمایه گذاری های خود را هدایت کنیم.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهام

برنامه های سهام برای سیستم عامل iOS

TradingView

TradingView: Markets Tracker همچنین شامل TradingView: Markets Tracking در لیست برنامه های معاملات سهام برای iPhone و iPad است.

در توضیحات برنامه “به طور خلاصه، ما در جایی هستیم که نمودارهای جهانی، چت ها و بازارهای معاملاتی هستند. بیش از ۵۰ میلیون نفر از شبکه‌های اجتماعی و سوپرچارت‌های سوپرشارژ ما برای تصمیم‌گیری بهتر و روشن‌تر هنگام معامله استفاده می‌کنند.» اظهارات گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: برنامه سهامداران

این امکان دسترسی به نمودارهای رایگان، هشدارها، نمودارهای پیشرفته و همچنین فرصتی برای بحث در مورد آخرین روندها با سایر معامله گران را فراهم می کند.

این نوید به کاربران خود ویژگی هایی مانند گرافیک پیشرو در جهان، داده های فوری، لیست تماشا، دسترسی به دنیای سرمایه گذاری، زیرساخت قابل اعتماد را می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

FinansCepte

یکی از اپلیکیشن‌های ردیابی بازار سهام iOS است که خدماتی را برای قیمت‌های خرید و فروش ارزهای فعلی، طلا، سهام، برابری، کالاها، شاخص‌ها، بیت‌کوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن بازار سهام آیفون; با ویژگی‌هایی مانند ایجاد سبد شخصی، ایجاد آلارم، دریافت اعلان‌ها، نظارت بر اطلاعات نرخ بازار و اسپردها، اخبار پیگیری تحلیل، تقویم اقتصادی و دسترسی سریع متمایز است.

بیشتر بخوانید: برنامه مدیریت امور سهام

برنامه های سهام: CurrencyFX

بورس ارز، بورس اوراق بهادار، برنامه ردیابی بازار سهام که توسط AltınTufan Vatandost توسعه یافته است، به‌روزرسانی‌های ثانیه به ثانیه، تمام نرخ‌های مبادله، سهام و داده‌های بورس، فلزاتی مانند طلای گرم، ربع طلا، نصف طلا و سایر طلاها را ارائه می‌دهد. و بیش از ۲۵۰۰ قیمت ارز دیجیتال. یک برنامه مالی که به شما امکان تماشای زنده را می دهد.

بخوانید: نرم افزار امور سهام

این اپلیکیشن که هر ثانیه با آخرین قیمت، روزانه کم به بالا، تغییر روزانه، به روز رسانی فوری خرید و فروش به روز می شود، داده های بورس و داده های شاخص بورس را با ۱۵ دقیقه تاخیر می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت امور سهام

Investing.com

وقتی صحبت از بازی های مجازی بورس برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید می شود، یکی از اولین مواردی که به ذهن می رسد Investing.com است.

این اپلیکیشن که با ابزارهای مالی گسترده جهانی و محلی خود تمامی ویژگی های لازم برای سرمایه گذاران را در بر می گیرد، ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداری

داده های بلادرنگ، تقویم اقتصادی، سبد قابل تنظیم، زنگ هشدار، تحلیل اخبار، ابزارهای مالی برخی از آنها هستند. علاوه بر بازارهای سهام، با اپلیکیشن Investing می توانید تمامی بازارهای سهام اصلی را رصد کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار سهامداران

در نتیجه، راحتی سرمایه گذاری موبایل برای همه شناخته شده است. به همین دلیل سرمایه گذاران از قابلیت تراکنش موبایلی استفاده می کنند تا زمان را تلف نکنند. از این نظر، بسیاری از کارگزاری‌ها پلتفرم‌های معاملاتی را برای سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری موبایلی ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهام و سهامداران

آیا برای استفاده از اپلیکیشن ها باید بازار سهام را از ابتدا یاد بگیرید؟

می توانید بدون اطلاع دقیق از بازار سهام از برنامه ها استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید مانند یک سرمایه گذار واقعی از برنامه های ردیابی بازار سهام استفاده کنید، باید یاد بگیرید که بازار سهام چیست. شما باید به سوالاتی مانند نحوه پیگیری بازار، تکنیک های تجزیه و تحلیل، چه داده هایی در تقویم اقتصادی دارید، پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار امور سهامداری

در مقاله خود به برنامه های کاربردی بازار سهام که برای سیستم عامل iOS توسعه یافته اند پرداختیم. با استفاده از این برنامه ها، می توانید با استفاده از فرآیندهای ردیابی و سایر عملکردها، تراکنش های خود را به سرعت انجام دهید. شما می توانید موقعیت های سودمند را با پیش بینی آنها ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام

برنامه های سهام ios