پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

پانزده سهام مورد علاقه بانک مورگان استنلی

سرمایه گذارانی که به دلیل اعتماد به تحلیلگران و بانک توصیه ها را در نظر می گیرند، می توانند این فرصت را به فرصتی پرسود تبدیل کرده و سرمایه گذاری معقولی انجام دهند. در زیر ۱۰ مورد از سهام مورد علاقه مورگان استنلی و اطلاعاتی در مورد آنها آورده شده است. با بخش دوم این محتوا با ما همراه باشید.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

Akero

Akero

Akero که در صنایع بیوتکنولوژی و داروسازی فعالیت می کند، مقر آن در کالیفرنیا است. در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و تا امروز به فعالیت خود ادامه می دهد.

این شرکت که به طور مداوم داروهای نوآورانه تولید می کند، راه حل هایی را برای نیازهای بیماران از سراسر جهان ارائه می دهد. متیو هریسون، تحلیلگر مورگان استنلی، نقدهای مثبتی را برای Akero ارائه کرد.

هریسون در سپتامبر ۲۰۲۰ این شرکت را “بهترین در کلاس” توصیف کرد و NASH را که یکی از روش های درمانی برجسته این شرکت است، از هر نظر فرصتی عالی ارزیابی کرد. وی با اشاره به اینکه تنها در آمریکا ۲۰ میلیون نفر با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، اظهار داشت: این امر بر سهام آکرو نیز منعکس خواهد شد.

در مورد شبکه اجتماعی بیشتر بدانید.

هریسون با ارزیابی بسیاری از عوامل مانند میزان موفقیت تخمینی دارو و تعداد شهروندان نیازمند به دارو، فروش ۴٫۵ میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرد. بر اساس همه اینها، او می گوید که سود احتمالی ۱۲ ماهه ۹۳ درصد افزایش می یابد و قیمت هر سهم او ۷۰ دلار است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. سهام با ۰٫۱۳ درصد افزایش می تواند فرصت فروش خوبی برای سرمایه گذاران باشد.

در مورد سامانه تحلیل بازار بیشتر بدانید.

TransDigm

TransDigm

این شرکت هواپیمایی که در سال ۱۹۹۳ با نام “TD Holding Corporation” تأسیس شد، در زمینه قطعات فضایی نیز خود را توسعه می دهد. در روزهای اولیه که وارد این صنعت شد، با تولید و بازاریابی قطعات کوچک برای هواپیما سر و کار داشت.

این شرکت با بهره مندی از تکنیک های مهندسی پیشرفته؛ تولید کننده، طراح و تامین کننده این بخش است. اکثر محصولات مورد استفاده در تولید هواپیماهای تجاری و نظامی مورد استفاده امروزه از این شرکت تامین می شود.

در مورد نرم افزار امور سهام بیشتر بدانید.

مورگان استنلی با در نظر گرفتن توانایی TransDigm که تحت تأثیر نامطلوب شیوع کووید-۱۹ قرار گرفت. مانند شرکت‌هایی در همه بخش‌ها، آینده روشنی را برای شرکت متصور شد.

کریستین لیواگ، یکی از تحلیلگران مورگان استنلی، که در سپتامبر ۲۰۲۰ توصیه های سهام را ارائه کرد، اعلام کرد که TransDigm را به عنوان قابل دفاع ترین مدل تجاری صنعت هوانوردی می بینند. با وجود این، این یک وضعیت غیرقابل انکار است که همه‌گیری این شرکت را با موقعیت‌های منفی بسیاری روبرو کرده است.

در مورد سامانه افزایش سرمایه بیشتر بدانید.

لیواگ اظهار می‌دارد که با وجود این شرکت که از بحران‌هایی در مسائل مختلف مانند مدیریت، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، دوام ترازنامه و توانایی آن برای مقابله با تاثیرات منفی جان سالم به در برده است، به آینده خوش‌بین است.

این تحلیلگر که در آینده همان منفی ها را برای شرکت پیش بینی نمی کند، خاطرنشان کرد که TransDigm که با موفقیت با همه گیری جهانی مبارزه کرده است، هزینه های خود را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ به میزان قابل توجهی کاهش داد.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. یک سهم در حال حاضر ۶۰۰٫۷۱ دلار معامله می شود.

Liwag همچنین اظهار داشت که بهبود ترافیک هوایی جهانی به طور خاص تأثیر مثبتی بر بازار پس از فروش این شرکت خواهد داشت و همه این موارد باعث می شود پیش بینی های مثبت برای TransDigm به طور کلی آسان تر شود.

در مورد سامانه جامع تحلیل سهام و بازار سرمایه بیشتر بدانید.

وی همچنین افزود: با کاهش همه‌گیری، افزایش تردد مسافران نیز به بهبودی کمک می‌کند.

لیواگ با هدف قرار دادن قیمت ۷۷۲ دلار به ازای هر سهم، گفت: «اگر ترافیک هوایی مسافران به عادی شدن ادامه دهد، ما انتظار داریم TDG از سرمایه افزایش یافته خود برای به دست آوردن مشاغل چالش برانگیز و متناسب با استراتژی خود استفاده کند.»

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بیشتر بدانید.

Cemex SAB

Cemex SAB

Cemex که شهرت زیادی در بخش مصالح ساختمانی به دست آورده است. این شرکت با تولید و توزیع سیمان و بتن آماده یکی از شرکت های پیشرو در صنعت به شمار می رود.

Cemex که فعالیت های خود را در چهار قاره انجام می دهد، در سال ۲۰۲۰ در فوربس جهانی ۲۰۰۰ به ۱۳۲۷ امین شرکت بزرگ سهامی عام در جهان تبدیل شد. تاریخ تأسیس آن به سال ۱۹۰۶ می رسد.

در سال ۱۹۹۲ دو شرکت غول پیکر سیمان اسپانیا را خریداری و این حرکت به بزرگی و جهانی شدن شرکت کمک کرد. علاوه بر این، شرکت در سال ۲۰۰۶ با سهم بازار ۸۷٫۶% توسط یک شرکت آمریکایی به عنوان “انحصارطلب مکزیک” انتخاب شد.

در بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. نیکلای لیپمن، تحلیلگر مورگان استنلی، در بیانیه خود در سپتامبر ۲۰۲۰، با بیان اینکه Cemex می تواند یک توصیه سهام خوب باشد، هم نشان داد که ممکن است در سهام بهبود یابد و هم بهبودی را برای سه ماهه سوم پیش بینی کرد.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

لیپمن با بیان اینکه معتقد است سال ۲۰۲۱ برای Cemex نسبتا مثبت تر خواهد بود، اعلام کرد که افزایش قیمت ها در مکزیک به محدود کردن ریسک های مالی نزولی کمک می کند. همچنین افزایش تقاضا برای سیمان از ابتدای سال تاکنون علیرغم همه‌گیری کووید-۱۹، تأثیر مثبتی بر این شرکت داشته است.

عملکرد سهام شرکت در ۵ سال گذشته در تصویر بالا مشخص است. در حال حاضر هر سهم ۵٫۱۳ دلار معامله می شود.

در نتیجه، هر کاری که Cemex در طول سال انجام داد باعث شد تحلیلگران مورگان استنلی این سهام را به عنوان پیشنهادهای خوبی ارزیابی کنند. لیپمن برای هر سهم ۶ دلار هدف گذاری کرده است. علاوه بر این، سایر تحلیلگران این بانک به رویکرد خرید و نگهداری نزدیک هستند.

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.