ثروتمندان چگونه در زندگی سرمایه گذاری می کنند؟

ثروتمندان چگونه در زندگی سرمایه گذاری می کنند؟(بخش اول)

ثروتمندان چگونه زندگی میکنند؟ سرمایه گذاری ثروتمندان به چه صورت است؟ هوش، استعداد و جذابیت مهم هستند، اما اغلب آنها چیزی نیستند که ثروتمندان را از فقرا جدا کنند. تفاوت واقعی در عادات روزانه ما پنهان است. رفتارهایی که به عادت تبدیل میکنیم ۴۰ درصد از اعمال ساعات بیداری ما را تشکیل میدهد.

در مورد نرم افزار سهامداری بیشتر بدانید.

در زیر مهمترین عادت هایی که میتوانید برای ثروتمند شدن به آنها دست پیدا کنید آورده شده است:

زندگی ثروتمندان چگونه است؟

پا را اندازه گلیمشان دراز میکنند.

افراد ثروتمند ۲۰ درصد از درآمد خالص خود را پس انداز میکنند و با ۸۰ درصد باقی مانده زندگی میکنند. تقریبا همه کسانی که مشکلات مالی دارند بیشتر از درآمدشان خرج میکنند. آنها بدهی هایشان بسیار زیاد است. اگر می خواهید مشکلات مالی شما به پایان برسد، باید عادت کنید که در پول خود پس انداز کنید و هزینه های خود را بودجه بندی کنید. در اینجا چند راه معقول برای بودجه بندی درآمد خالص ماهانه آورده شده است:

  • بیش از ۲۵ درصد برای خانه خود خرج نکنید، چه خانه شما باشد و چه نباشد.

  • بیش از ۱۵ درصد برای غذا خرج نکنید.

  • سرگرمی ها را محدود کنید. رستوران، سینما، کافه، بیش از ۱۰ درصد از هزینه های خود را کنار نگذارید.

  • تعطیلات نباید از ۵ درصد درآمد خالص سالانه شما تجاوز کند.

زندگی ثروتمندان چگونه است؟

در مورد نرم افزار مدیریت الکترونیک اسناد بخوانید.

۹۴ درصد از ثروتمندان برای مدت طولانی از دارایی خود استفاده میکنند. برای مثال این افراد حداقل ۱۰ سال از خودروهای خود استفاده میکنند.

آنها از انباشت بدهی کارت اعتباری دوری میکنند. اگر بدهی کارت اعتباری دارید، باید همین الان به آن پایان دهید.

فکر کردن به پس انداز و سرمایه گذاری دو چیز کاملا متفاوت هستند. شما هرگز نباید در پس انداز خود پول از دست بدهید. سعی کنید شش ماه کمک هزینه زندگی را برای مواقع اضطراری پس انداز کنید.(در صورتی که کسب و کار شما در معرض خطر از دست دادن شغل یا ورشکستگی قرار دارد).

تا جایی که میتوانید یک برنامه بازنشستگی تهیه کنید. اگر شرکتی که در آن کار میکنید، پاداش های شما را پرداخت کند، بهتر است. سهم بازنشستگی خود را در هر شغلی مطالبه کنید.

در مورد نرم افزار امور سهامداران بیشتر بدانید.

ثروتمندان قمار نمیکنند.

۷۷ درصد از کسانی که مشکلات مالی دارند هر هفته یک بازی شانسی انجام میدهند. به ندرت پیش می آید که یک فرد ثروتمند لاتاری بازی کند. افراد ثروتمند با ثروت خود به شانس اعتقاد ندارند. آنها شانس خود را میسازند. اگر همچنان میخواهید ریسک کنید، میتوانید بودجه سرگرمی خود را خرج کنید.

ثروتمندان هر روز مطالعه میکنند.

مطالعه برای افزایش دانش خود در مورد شغل یا حرفه خود، شما را در نظر همکاران، مشتریان و مهمانان ارزشمند میکند. ۸۸ درصد از افراد ثروتمند ۳۰ دقیقه یا بیشتر در روز مطالعه میکنند. آنها از زمان مطالعه خود به خوبی استفاده میکنند:

در مورد نرم افزار مدیریت امور سهام بیشتر بدانید.

  • ۶۳ درصد هنگام رفت و آمد بین خانه و محل کار، کتاب های صوتی گوش میدهند.

  • ۷۹ درصد کتاب های آموزشی مرتبط با شغل را مطالعه میکنند.

  • ۵۵ درصد برای رشد شخصی مطالعه میکنند.

  • ۵۸ درصد زندگی نامه افراد موفق را خوانده اند.

  • ۹۴٪ رویدادهای جاری را میخوانند.

  • ۵۱ درصد کتاب‌های تاریخ میخوانند.

  • ۱۱ درصد – فقط ۱۱ درصد – صرفاً برای سرگرمی کتاب میخوانند.

ثروتمندان هر روز مطالعه میکنند.

در مورد نرم افزار مدیریت سهام بیشتر بدانید.

هدف افراد موفق از مطالعه این است که خود را بهبود بخشند. این آنها را از رقبا متمایز میکند. آنها با افزایش دانش خود این فرصت را دارند که امتیاز های بیشتری را برای تبدیل شدن به پول ببینند.

تلویزیون نمی بینند و کمتر در اینترنت گشت و گذار میکنند.

دو سوم افراد ثروتمند کمتر از یک ساعت در روز تلویزیون تماشا میکنند و ۶۳ درصد آنها کمتر از یک ساعت را در فضای آنلاین میگذرانند. این افراد اوقات فراغت خود را صرف توسعه شخصی، شبکه سازی، کار داوطلبانه، مشاغل جانبی جانبی میکنند یا اهدافی را دنبال میکنند تا به آنها پاداش داده شود. با این حال، ۷۷ درصد از افرادی که مشکلات مالی دارند، بیش از یک ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون و ۷۴ درصد به گشت و گذار در اینترنت میکنند.

در مورد سامانه تحلیل بازار بخوانید.

ثروتمندان احساسات خود را کنترل میکنند.

لازم نیست هر احساسی را بیان کنید. اگر هر آنچه در ذهنتان است را بگویید، میتوانید به طرف مقابل آسیب برسانید. در حالی که ۶۹ درصد از افراد دارای مشکلات مالی اسیر احساسات خود هستند، ۹۴ درصد از افراد ثروتمند میتوانند احساسات خود را کنترل کنند. این افراد میدانند که کنترل نکردن احساسات باعث از بین رفتن رابطه آنها میشود. تا زمانی که آرام نشوند و با دید عینی به اوضاع نگاه نکنند، آنچه را که در ذهنشان است، نمیگویند.

ترس شاید مهمترین احساس منفی برای کنترل باشد. هر تغییری، حتی مثبت، برای مثال ازدواج یا ترفیع، باعث ترس میشود. افراد فقیر به ترس اجازه میدهند که بر آنها چیره شود، در حالی که افراد ثروتمند می توانند در مواجهه با این افکار احساسات خود را مهار کنند.

در مورد نرم افزار تحلیل بازار بخوانید.

آنها به طور منظم داوطلب امور اجتماعی میشوند.

اگر برای دست دادن با مردم و تعامل در جامعه خود وقت بگذارید، میتوانید مشتریان بیشتری به دست آورید یا روابطی ایجاد کنید که شغل بهتری برای شما ایجاد کند. تقریباً سه چهارم افراد ثروتمند حداقل پنج ساعت در ماه به صورت شبکه ای و داوطلبانه فعالیت میکنند. از هر ۱۰ نفری که مشکل مالی دارند فقط یک نفر این کار را انجام میدهد.

به طور کلی، سازمان های غیرانتفاعی از افراد ثروتمند و موفق تشکیل شده اند. برقراری روابط موفق با این افراد در روابط تجاری آینده شما موثر خواهد بود.

در مورد نرم افزار سهام و سهامداران بیشتر بدانید.

از کار و تجارت فراتر میروند.

افراد ناموفق به سندرم “این کار من نیست” دچار هستند. در نتیجه مسئولیت بیشتری به این افراد داده نمیشود و دستمزد آنها سال به سال بسیار اندک افزایش مییابد، مگر اینکه شغل خود را از دست بدهند. از سوی دیگر، افراد ثروتمند خود را برای کارمندان و مشتریان خود ارزشمند نشان میدهند، در مورد بخش های خود مقاله مینویسند، در سازمان های بخش و مطالعات شبکه صحبت میکنند. افراد موفق برای رسیدن به اهدافی که کارفرمایان یا کسب‌وکارشان تعیین کرده‌اند سخت کار میکنند.

ثروتمندان