راه های چند برابر کردن پول (بخش سوم)

راه های چند برابر کردن پول (بخش سوم)

با بخش آخر مقاله راه های چند برابر کردن پول با شما هستیم. اطلاع از مسائل اقتصادی و پیگیری اخبار برای شما مفید خواهد بود. به این ترتیب می توانید ایده های تجاری خلاقانه ای برای خود بیابید یا با ملاقات با بخش های جدید منابع درآمدی مختلفی را کشف کنید.

راه های چند برابر کردن پول

قطعاً باید سواد مالی خوبی داشته باشید تا به سرمایه خود پول اضافه کنید. بنابراین، می توانید نظرات کارشناسان دنیای مالی را بهتر درک کنید و با استنباط خود مسیر خود را ترسیم کنید.

بیشتر بخوانید: برای سودآوری بالا در بازار سهام چه باید کرد؟ (بخش اول)

دنیای رمزنگاری

با افزایش محبوبیت بیت کوین و گسترده تر شدن آن، ارزهای دیجیتال دیگری نیز به عنوان راه هایی برای کسب درآمد سریع در سال های اخیر ظاهر شده اند.

با این حال، بر خلاف سایر ابزارهای سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال دارای ریسک و همچنین فرصت های بازده بالایی هستند. به عبارت دیگر، یک سرمایه گذار ارز دیجیتال ممکن است روزانه با کاهش یا افزایش حتی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی مواجه شود.

به عنوان مثال:

بیت کوین که در نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار رسید، از آنجا به بعد به شدت کاهش یافت. بیت کوین که در سال ۲۰۲۲ به اوج ۴۸ هزار دلار رسید، از بالاترین آستانه ۲۵ هزار دلاری تا مارس ۲۰۲۳ عبور کرد.

در آلتکوین ها، افزایش یا سقوط بسیار چشمگیرتر بود. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در اوج در سال ۲۰۲۱ ثروتمند شدند، پول کسانی که نتوانستند از این افزایش استفاده کنند، از بین رفت. با آگاهی از این خطرات، می توانید پول خود را با کریپتو با خرید کم و فروش بالا چندین برابر کنید.

بیشتر بخوانید: برای سودآوری بالا در بازار سهام چه باید کرد؟ (بخش دوم)

سرمایه گذاری VIOP

گزینه دیگری که فرصت کسب درآمد را ارائه می دهد VIOP است، یعنی بازار آتی و گزینه ها.

VIOP که به سرمایه گذاران خود اهرمی ارائه می دهد و آنها را از خطرات قیمتی آتی محافظت می کند، نیز یکی از راه های چند برابر کردن پول است. VIOP، یک بازار مشتقه، به شما امکان می دهد معاملات آتی انجام دهید و در حین انجام این کار از مزایایی مانند اهرم بهره مند شوید.

می توانید با بررسی شرکت های کارگزاری و بانک هایی که به شما اجازه سرمایه گذاری VIOP را می دهند، اولین قدم را بردارید.

چند برابر کردن پول: خرید اوراق قرضه

اوراق قرضه که سفته کتبی است که توسط دولت یا مؤسسه خصوصی برای استقراض پول و با نرخ های معین در دوره های مختلف صادر می شود، از جمله گزینه های جایگزین است.

با اوراق قرضه، سرمایه گذاران از ابزاری بدون ریسک با بازده معین سود می برند. در این ابزار بدهی، صادرکننده اوراق قرضه گیرنده و خریدار اوراق قرضه دهنده است.

از آنجایی که وام گیرنده دولت است، سرمایه گذار تحت ضمانت دولت است. اوراق قرضه، که انواع مختلفی از آنها وجود دارد، با بازده مشخص و نرخ ریسک پایین خود متمایز می شوند.

انواعی نیز وجود دارد که از سرمایه گذاران در برابر خطرات نرخ ارز و تورم محافظت می کند. بنابراین، اسکناس و اوراق قرضه یکی از سودمندترین ابزار برای سرمایه گذاران برای چند برابر کردن پول خود هستند.

بیشتر بخوانید: برای سودآوری بالا در بازار سهام چه باید کرد؟ (بخش سوم)

راه های چند برابر کردن پول

پول خود را افزایش دهید

برای چند برابر کردن پول خود، باید راه های افزایش درآمد خود را نیز بررسی کنید. از این گذشته ، ضرب المثل “پول پول را جذب می کند” بیهوده گفته نمی شود. این وضعیتی است که در گذشته و امروز به کرات تجربه شده است.

در نتیجه، تمام روش های نوشته شده در بالا، بازدهی برابر با مبلغ سرمایه گذاری شده را فراهم می کنند. به عنوان مثال، شخصی که ۱۰ دلار در ابزار سرمایه گذاری x سرمایه گذاری می کند، تنها در صورتی که محصول ۱۰۰ درصد افزایش یابد، پول خود را به ۲۰ دلار افزایش می دهد.

اما اگر ۱۰۰ دلار  واریز کند، پولش ۲۰۰ دلار و اگر ۱۰۰۰ دلار سپرده بگذارد، پولش ۲۰۰۰ دلار می شود. هر چه مقدار بیشتر باشد، بازدهی بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نکاتی در مورد سرمایه گذاری سودآور سهام

علاوه بر این:

کسی که سرمایه ندارد تنها در صورت داشتن پول کافی قادر به تحقق آن ابتکار خواهد بود. یا اگر ثروت کافی برای تامین امنیت خود داشته باشد، با ریسک های لازم می تواند به سود بالایی دست یابد.

بنابراین، شما باید راه هایی برای افزایش پول خود پیدا کنید. برای انجام این کار، می توانید با شروع تحقیق در مورد راه های کسب درآمد اضافی که مناسب شماست، اولین قدم را بردارید.

چند برابر کردن پول: به قاعده ۷۲ توجه کنید

در امور مالی، قانون ۷۲ به فرمولی اشاره دارد که زمان دو برابر شدن ارزش یک سرمایه گذاری را تخمین می زند. عدد قانون، ۷۲، بر درصد بهره در هر دوره (معمولاً سال) تقسیم می شود تا تعداد تقریبی دوره های مورد نیاز برای دو برابر شدن به دست آید.

به عنوان مثال، پول شما در ۷٫۲۷ سال با نرخ بهره ۱۰ درصد، ۴٫۹۶ سال با نرخ بهره ۱۵ درصد و ۲٫۶۴ سال با نرخ بهره ۳۰ درصد دو برابر می شود.

با این حال، در حالی که قانون ۷۲ یک راهنمای سرمایه گذاری خوب است، فقط یک چارچوب را ارائه می دهد. زیرا تاثیر مخارجی مانند کارمزد مدیریت و کمیسیون معاملات بر بازده شما را در نظر نمی گیرد.

همچنین زیان‌هایی که ممکن است به دلیل مالیات‌هایی که باید روی سود سرمایه‌گذاری خود بپردازید را در نظر نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: راه های کسب سود مداوم در بورس

نتیجه:

در خاتمه، قطعاً باید سواد مالی خوبی داشته باشید تا به سرمایه خود پول اضافه کنید. بنابراین، می توانید نظرات کارشناسان دنیای مالی را بهتر درک کنید و با استنباط خود مسیر خود را ترسیم کنید.

به شخصی فکر کنید که تجارت می کند. او همیشه از اخبار اقتصادی و تحولات محلی آگاه است. او اطلاعاتی در مورد عملکرد دلار، جهت گیری طلا، روابط بین کشورها، توافقات مهم مورد انتظار و مواردی از این دست دارد.

حتی تاجران کوچک به اندازه کافی می دانند که در مورد سؤالاتی مانند سود یعنی چه، تورم چیست یا در چه شرایطی دلار افزایش می یابد، اظهار نظر کنند. زیرا ردیابی این داده ها برای آینده کسب و کار شما مهم است.

بیشتر بخوانید: نرم افزار اسناد

چند برابر کردن پول

نرم افزار مدیریت امور سهام برای مدیریت سبد سهام شما طراحی شده است. با کلیک بر روی هر یک از کلمات زیر به صفحه اصلی نرم افزار امور سهام دسترسی داشته باشید.

برنامه سهامداران، نرم افزار سهامداری، نرم افزار امور سهام و سهامداران . نرم افزار امور سهام، برنامه مدیریت امور سهام، نرم افزار مدیریت امور سهام، برنامه تحلیل سهام . نرم افزار مدیریت امور سهام، نرم افزار امور سهامداری، نرم افزار سهامداران، نرم افزار سهام، نرم افزار خرید سهام . برنامه پیش بینی قیمت سهام، برنامه پیشنهاد بهترین سهام، برنامه مدیریت سبد سهام، برنامه ردیابی سهام، اپلیکیشن ردیابی سهام، نرم افزار مدیریت سهام